14 listopada 2018

Kolejny powrót do blogowania

No cześć, miło mi powitać wszystkich (jeżeli w ogóle ktokolwiek to czyta :P)


Myślę i myślę i czasem mam taki pomysł aby napisać coś mądrego ale w ostateczności nic z tego nigdy nie wychodzi..

 Więc potem zastanawiam się o czym pisać? 


O psach?  

 W sumie mam dwa ale chyba nic odkrywczego o nich nie napiszę, no chyba że zacznę opisywać takie rzeczy jak to że Fifi dziś znowu wykopała dołek w ogródku. Albo że Pirat dziś nawet dwa razy złapał moje fatalne rzuty dyskiem. Ale nie, to chyba nie jest zbyt odkrywcze.  






O kocie?  

 Teoretycznie blog miał być psi, ale mój kot ma czasem psie zachowania np. przychodzi skubany na zawołanie. 

Może o sobie?  

Yyyy może jednak nie.

O psich sportach? 

*tutaj czytający wybucha śmiechem* Tak masz rację, nasze "sporty" to nie sporty. 

O sztuczkowaniu z psami? 

Tak, pod warunkiem, że spojrzenie Pirata na mnie po tym jak powiem jego imię to sztuczka.



Tym sposobem nic więcej nie przychodzi mi do głowy... Może więc pisać o niczym i o wszystkim. Kto wie, pewnego dnia może zabłysnę w internetowym świecie i będę rozpoznawalna (nie ukrywam że zawsze o tym marzyłam hah), ale to i tak sprowadźmy na razie na dalszy plan. 

Na razie zostawię was z taką krótką notką i paroma pięknymi zdjęciami, z tegorocznej jesieni <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pirat - Border Collie © 2016
Design with ♥ by Oliwia